Midt i Pollen, på det aller beste hjørnet som innehaver Willy Kristiansen sier selv, finner du CORNER. Allerede som 19 åring visste Willy hva han ville drive på med. Klær! Willy har gått på kjøpmannsinstituttet og gikk etterpå i lære hos Erik Zaccariassen for å lære enda mer om målsøm og konfeksjon. Etter hvert overtok han Zaccariassen, og i 2002 byttet han hjørne og nå kjenner folk flest oss som CORNER, forklarer en entusiastisk Willy Kristiansen.

FOR BABYER TIL DE ROMSLIGSTE MANNFOLKENE
Med et stort utvalg av kvalitetsmerkevarer er vårt mål å være en av de ledende klesbutikkene for menn. Og litt for kvinner – og sannelig har vi ikke fått noe til de små håpefulle også. Med premium merkevarer, for hele familien, så har CORNER på mange måter lagt til rette for den jevne suksessen de opplever i dag.
”Dessuten har vi åpent en time lengre enn de andre butikkene”, forteller Willy, og fortsetter: ”…..og det er jo da mye handel faktisk skjer!” Det gjelder å ha åpent når kundene ønsker og tilby det kundene ønsker seg. Så enkelt og likevel så vanskelig.

DEN GODE KJØPSOPPLEVELSEN
”Dessuten ønsker kundene seg en god kjøpsopplevelse”, sier Tove Mette Larsen, som begynte å jobbe hos CORNER for rundt ett år siden. Etter det har hun vært som en virvelvind og gjort om på butikk, disk, vindusutstillinger, vareoppheng og produktplasseringer. Nå har butikken fått et enda mer innbydende interiør og handelen kan skje på nivåer og måter som kundene har tatt svært godt i mot.

SAMLE DET BESTE UTVALGET
De fem som jobber hos CORNER har alltid hendene fulle med kunder som er på let etter de klærne de trenger, og ved ledige stunder handler det om å gjøre butikken attraktiv og få presentert utvalget vårt på aller beste måte. Innkjøpene gjøres i Oslo, København og Stockholm. Kundene fortjener jo tross alt det beste.

ROBUST VARELAGER OG LEKKER BUTIKK
Ekstremt stort utvalg i merker, modeller og størrelser. CORNER har ”alt” mannen trenger. Og det må vi ha, sier alltid Willy. ”Våre kunder ønsker varene der og da når de først har bestemt seg, så det å ha et godt varelager er viktig, selv om mange butikker i dag driver med motsatt prinsipp. Om sommeren ser vi feriegjestene komme tilbake, og mange av dem stikker innom oss. For her hos oss vet de at de finner noe, vi treffer kundene med varene”, poengterer Willy.